Geoblog.pl    pavep    Podróże    Indonezja 2014    Monkey forest i walking tour po Ubudzie:)

Monkey forest i walking tour po Ubudzie:)

Indonezja
Indonezja, Ubud

Monkey Forest znajduję prawie w samym sercu Ubudu (wstęp 30 000 IDR), mieszka w nim ponad 500 małp (Makaków). Po zwiedzaniu małpek wybraliśmy się na walking tour ulicami Ubudu, trafiliśmy do Ubudu w przeddzień ichniejszego święta. Każda rodzina budowała swojego rodzaju wielką palmę (coś a' la nasza palma którą nosimy do kościoła) z tą różnicą, że stawiali je przed domami i mierzyły ponad 5 metrów wysokości. Wieczorem wybraliśmy się do pałacu w Ubudzie na ponad godzinny pokaz tradycyjnego tańca „Legong and Barong Dance” (80 000 IDR za bilet/osobę – fix price). Na następny dzień planowaliśmy wybrać się również na Kecak, niestety ze względu na święta wszystkie przedstawienia były odwołane. W zdjęciach załączam harmonogram występów w Ubudzie, który możecie dostać w informacji turystycznej, która znajduję się obok pałacu.

WARTO ZAZNACZYĆ
W większości restauracji w Ubudzie jedzenie jest dosyć drogie, My od razu spytaliśmy miejscowych gdzie można dobrze zjeść po przystępnej cenie. Dobre i niedrogie jedzenie znaleźliśmy na ulicy Jl. Gootama, po prawej stronie po schodach była fajna lokalsowa knajpka (lecz nie pamiętam nazwy).

wiza do Indonezji
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Indonezji. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Indonezji, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.