Geoblog.pl    pavep    Podróże    Indonezja 2014    Monkey forest i walking tour po Ubudzie:)

Monkey forest i walking tour po Ubudzie:)

Indonezja
Indonezja, Ubud

Monkey Forest znajduję prawie w samym sercu Ubudu (wstęp 30 000 IDR), mieszka w nim ponad 500 małp (Makaków). Po zwiedzaniu małpek wybraliśmy się na walking tour ulicami Ubudu, trafiliśmy do Ubudu w przeddzień ichniejszego święta. Każda rodzina budowała swojego rodzaju wielką palmę (coś a' la nasza palma którą nosimy do kościoła) z tą różnicą, że stawiali je przed domami i mierzyły ponad 5 metrów wysokości. Wieczorem wybraliśmy się do pałacu w Ubudzie na ponad godzinny pokaz tradycyjnego tańca „Legong and Barong Dance” (80 000 IDR za bilet/osobę – fix price). Na następny dzień planowaliśmy wybrać się również na Kecak, niestety ze względu na święta wszystkie przedstawienia były odwołane. W zdjęciach załączam harmonogram występów w Ubudzie, który możecie dostać w informacji turystycznej, która znajduję się obok pałacu.

WARTO ZAZNACZYĆ
W większości restauracji w Ubudzie jedzenie jest dosyć drogie, My od razu spytaliśmy miejscowych gdzie można dobrze zjeść po przystępnej cenie. Dobre i niedrogie jedzenie znaleźliśmy na ulicy Jl. Gootama, po prawej stronie po schodach była fajna lokalsowa knajpka (lecz nie pamiętam nazwy).